[Słowa klucze #4]

poniedziałek, 7 listopada 2011

Ostatnio nie mam za bardzo czasu na czytanie książek, a przynajmniej nie takich, o których miałabym ochotę tutaj pisać. Bo np. dzisiaj skończyłam "Liternet. Literatura i Internet" pod red. Piotra Mareckiego, ale nie jest to pozycja z fascynującą fabułą, a zbiór tekstów powstałych w 2002 r., z których być może skorzystam jak już zacznę pisać tę wspominaną wszędzie (przeze mnie) pracę magisterską.

Tymczasem zajrzałam do google analytics, bo czasem lubię sobie poczytać coś wesołego (jeśli chodzi o beletrystykę, to w tej chwili jestem na etapie "Lotu nad kukułczym gniazdem"...), więc podzielę się tym z Wami:

- august strinberg mizoginizm - owszem, gdzieś czytałam, że faktycznie autor był o mizoginizm oskarżany;

- aż śmierć nas coben - bardzo mi się podoba ten niedokończony tytuł w połączeniu z nazwiskiem autora, brzmi trochę jak wyrażenie slangowe ;) ;

- drzewo genealogiczne 4 pokolenia schemat - jest taki portal, który umożliwia tworzenie drzewa genealogicznego online;

- jak wyglądają bociany w locie - zapewne imponująco;

- lubie chmielewską poleccie innego - :D ;

- sto lat życia w samotności - ktoś trochę "upiększył" tytuł, ale wiadomo o co chodzi;

- chinka zestarzała się w 3 dni - wydaje mi się, że o to chodziło, bo przy tym haśle analytics zgubił polskie znaki; a hasło jest co najmniej interesujące;

- sto lat samotności ładne stylowe wydanie - kolekcjoner? ciekawe, czy przeczytał...;

- co to jest autopsja - wyczuwam tutaj pęd do wiedzy;

- dewiacja społeczna - "społeczny" to przymiotnik, który słyszę na każdych zajęciach odmieniane przez wszystkie przypadki;

- drzewo genealogiczne rodziny najpierw ja - cóż za egocentryzm;

- ile trwa lot bociana do afryki - to pewnie zależy dokąd w Afryce i jaką prędkość bocian rozwija;

- jak wygląda lot bociana - zawsze mi się wydawało, że macha skrzydłami...;

- karaibska tajemnica opis w 10 zdaniach - moja opinia ma 18 zdań, ale o samej fabule mogę napisać 10 zdań - moim zdaniem to całkiem sporo;

- kochanice krola ksiazka druga czesc - "Błazen królowej";

- napeczniety karton - hm...;

- szaleniec w literaturze - to wygląda jak temat pracy maturalnej;

- wyznania gejszy ma żonę - ale kto?...

A na koniec jeszcze top5 wyszukiwanych u mnie autorów (od najczęściej wyszukiwanych):
- Artur Boratczuk
- Brenda Joyce
- Eliot Pattison
- Elizabeth George
- Jose Carlos Somoza

Kto szuka, nie błądzi :)
Share /

5 komentarzy

  1. Ja dzisiaj patrzyłem u siebie na statystyki i też mi było wesoło :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się uśmiałam i z haseł i twoich komentarzy :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei wczoraj przygotowałam sobie wyszukiwania i zapewne jutro wrzucę u siebie. Też będzie się z czego pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @pisanyinaczej @guciamal: Śmiech to zdrowie. Zdecydowanie :)

    @Futbolowa: Witam w moich skromnych progach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre... "drzewo genealogiczne rodziny najpierw ja - cóż za egocentryzm" XD

    OdpowiedzUsuń

Twitter

Instagram

Wyświetl ten post na Instagramie.

Co tu się...? #mrok #gusła #dziady

Post udostępniony przez Dorota (@schizma9)

© Kawałek Cienia
designed by templatesZoo