Autopromocja

niedziela, 9 czerwca 2013


Założyłam konto na Bloglovin'... Jeśli macie ochotę, to klikajcie (po prawej stronie jest duuuży przycisk do tegoż). Jeszcze nie do końca ogarnęłam ten serwis, ale się staram. Generalnie wygląda bardzo prosto na pierwszy rzut oka i to mnie nieco dezorientuje, ale widziałam na innych blogach, że jest coraz bardziej popularny. Więc, zgodnie z zasadą owczego pędu (czy też jakąkolwiek inną), wszyscy mają - mam i ja. Konformizm hardo.

Zobaczycie, mój blog w końcu zyska też stronę na fejsie, a może nawet na google+ !

PS. Nie znalazłam odpowiedniego obrazka, więc dzisiaj wpis jest bez.
Share /

7 komentarzy

  1. :) ja poczekam na strone na fejsie, bo jakos nie mam pozakladane nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie. Twój blog jest drugim, jaki dodałem do obserwowanych a Ty się zwijasz gdzie indziej:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się nie zwijam, tylko po czterech latach zaczęłam myśleć o jakiejś, hm, promocji :P Nie no, promocja to za duże słowo. Bloglovin' to takie miejsce gdzie sobie możesz po prostu zebrać wszystkie blogi, które chcesz obserwować w jednym miejscu. Wydaje mi się, że jego popularność rośnie ze względu na wycofanie czytnika google. Czy coś takiego ;) W każdym razie zauważyłam, że ludzie sobie zakładają, więc konformistycznie też to zrobiłam ;)

      Usuń
  3. Ja podobnie ;-) Przeraziła mnie nieciekawa perspektywa utraty Czytnika, więc założyłam konto na Bloglovin'. Wszystkie obserwowane w Czytniku blogi bez problemu się przeniosły - Kawałek Cienia również :-)
    A Google+ to już właśnie założyłam owczym pędem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się już udało wszystko przenieść (żeby nie byłu - Bukowniczek też tam jest! ;) ). W sumie to natchnęłaś mnie do założenia tego konta (serio serio) :D Może to mnie w końcu zmotywuje do regularnego czytania wpisów na obserwowanych blogach ;) A G+ jakoś mnie przeraża...

      Usuń
    2. Właśnie dzięki czytnikowi to regularne czytanie odbywało się bez problemu ;-) Ale i do bloglovin' da się przyzwyczaić ;-) Nie dziwię się, że G+ Cię przeraża, bo wcale nie jest "user-friendly". Cieszę się, że Bukowniczek tez się znalazł na Twojej liście :-))

      Usuń

Twitter

Instagram

Wyświetl ten post na Instagramie.

Co tu się...? #mrok #gusła #dziady

Post udostępniony przez Dorota (@schizma9)

© Kawałek Cienia
designed by templatesZoo